چرا مبلی ها

اين سايت داراي اطلاعات کاملي درباره شرکت هاي فعال در زمينه صنعت مبلمان و داراي مطالب مفيد در زمينه طراحي داخلي و اخبار مرتبط مي باشد.

این وب سایت پل ارتباطی بین کسب و کارهای صنعت مبلمان و مشتریان آنها می باشد. هدف وب سایت، فراهم آوردن امکان معرفی محصولات تولیدی فروشگاه ها و ارتباط دوطرفه با مشتریان و ایجاد بستر نوین تبلیغات در دنیای اینترنت است٬ و این امکان را به آگهی دهندگان خود می دهد تا با هر بودجه ای٬ به صورت هدفمند٬ و به صورتی ساده و آسان کمپین تبلیغات خود را ایجاد کنند و سهم خود را از دنیای بزرگ اینترنت به دست آورند . هدف وب سایت مبلی ها کمک به کسب و کارهای بزرگ (برندها) و کسب و کارهای نوپا است. که بتوانند با استفاده از ابزار هایی که در وب سایت در اختیارشان قرار میگیرد٬ تبلیغات اینترنتی خود را مدیریت٬ بررسی و تحلیل کنند.

هدفمندی در وب سایت مبلی ها

وب سایت مبلی ها با توجه به بررسی کارشناسان گروه به صورت کاملا تخصصی در زمینه طراحی داخلی ساختمان و صنعت مبلمان فعالیت داشته و با توجه به این موضوع بازدید کننده های وب سایت در این سایت دقیقا به اهداف خود رسیده و آن را به دست می آورند.

پوشش های خبری در رسانه ها
وب سایت مبلی ها با توجه به فعالیت های خود در سایت های مرتبط با حوزه کاری (طراحی داخلی و صنعت مبلمان) دارای تبلیغات می باشد.

عضویت و استفاده از وب سایت مبلی ها
آگهی دهندگان می توانند با ساخت کمپین تبلیغاتی در وب سایت مبلی ها به مدیریت تبلیغات اینترنتی خود بپردازند.

فرم عضویت

چرا مبلي ها؟
اين وب سايت پل ارتباطي بين کسب و کارهاي صنعت مبلمان و مشتريان آنها مي باشد. هدف وب سايت، فراهم آوردن امکان معرفي محصولات توليدي فروشگاه ها و ارتباط دوطرفه با مشتريان و ايجاد بستر نوين تبليغات در دنياي اينترنت است و اين امکان را به آگهي دهندگان خود مي دهد تا با هر بودجه اي به صورت هدفمند و به صورتي ساده و آسان کمپين تبليغات خود را ايجاد کنند و سهم خود را از دنياي بزرگ اينترنت به دست آورند . هدف وب سايت مبلي ها کمک به کسب و کارهاي بزرگ (برندها) و کسب و کارهاي نوپا است. که بتوانند با استفاده از ابزار هايي که در وب سايت در اختيارشان قرار ميگيرد تبليغات اينترنتي خود را مديريت بررسي و تحليل کنند.

روش کاري وب سايت مبلي ها چيست؟
وب سايت مبلي ها با توجه به بررسي کارشناسان گروه به صورت کاملا تخصصي در زمينه طراحي داخلي ساختمان و صنعت مبلمان فعاليت داشته و با توجه به اين موضوع بازديد کننده هاي وب سايت در اين سايت دقيقا به اهداف خود رسيده و آن را به دست مي آورند.